Follow me

Instagram

Monday, 17 March 2014

Review Mencari Mr Charming

Alhamdulilah. Dah 4 bulan MMC berada di Pasaran. Saya bersyukur sangat sebab rata-rata memberi komen positif dan komen membina utk saya membaiki penulisan saya. Alhamdulilah. Terima kasih kepada semua pembaca yang sudi memiliki MENCARI MR CHARMING.

Di sini saya ingin berkongsi sebahagian komen2 positif dari pembaca...













My komen : Opss... termasuk, kira mmc jgk la tu ya.. hehehe/








Anda bagaimana? Jika ada sebarang komen jangan segan pm saya dekat Facebook or Facebook Page. Saya amat hargai. Tak kisah komen memberi semangat atau komen untuk saya membaiki penulisan saya akan datang. Tapi... janganlah tulis macam Indah Water ya, berbulan2 nanti saya nak kena ubat hati.

Indah Lara cakap... komen berseni, penulis tak merana, pengomen berperibadi.

Yang Benar
Anna Lee Eskandar

No comments:

Post a Comment

Popular Posts